Secretaria
Horari d’atenció
a8039057@xtec.cat | 93 340 98 50
HORARI
Dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h.
Dimarts i dijous, de 15.30h a 17.30h (tancat de l’1 de juny al 30 de setembre)
a8039057@xtec.cat | 93 340 98 50
HORARI
Dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h.
Dimarts i dijous, de 15.30h a 17.30h (tancat de l’1 de juny al 30 de setembre)
La secretaria del centre s’encarrega de la gestió de la documentació tant acadèmica com econòmica.És important que ens feu saber si hi ha canvis en les vostres dades personals perquè el canal de comunicació amb l’institut sigui àgil i eficaç. Si hi ha canvis o detecteu errors en les vostres dades personals, podeu descarregar-vos el document de canvi de dades personals i fer-lo arribar a la secretaria.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Tràmits generals:
El termini de lliurament de certificats és d’aproximadament 2-3 dies des de la sol·licitud.
Tràmits específics:
Sol·licituds:
Descarrega el document que necessitis, omple’l i lliura’l a l’oficina de secretaria per tancar la gestió.