PDF Pla de  funcionament del menjador

Excepcionalment  al curs 2020-2021 l’alumnat de l’Alzina dinarà a dues aules habilitades a l’edifici de l’Alzina (amb les separacions marcades pel departament de Salut segons siguin o no del mateix grup de convivència i amb les mesures de prevenció, ventilació i desinfecció que la situació demana). La nova empresa és AlimentArt.

En acabar de dinar, l’alumnat que ho desitgi podrà quedar-se a l’Institut Alzina fins a les 16:30 (acompanyats d’un monitor).

El preus del menjador pel curs 2020-2021 són:

6,33€ usuari fix (cada dia de la setmana)
6,96€ usuari esporàdic

Tots els usuaris han d’emplenar la fitxa d’inscripció al menjador, fins i tot l’alumnat que en fa ús ocasionalment. Poden lliurar la fitxa a secretaria de l’Institut L’Alzina a inici de curs o bé abans de les deu del matí del primer dia que hagin de quedar-se.

Respecte al protocol d’avisos per a les famílies, si han de venir al menjador esporàdics o faltar per malaltia o per altres motius, s’ha d’avisar a l’AFA de Ferran i Clua abans de les 10 hores del mateix dia. La coordinadora es diu Marina Tabares. El mail per avisar és : afadrferraniclua@gmail.com.

El telèfon: 933408382 (hi ha l’opció de deixar missatge al contestador) i el mòbil 660 90 59 25.

El pagament es pot fer domiciliat, per transferència o pagant amb el datàfon de l’AFA del Ferran i Clua en horari de matí (de dilluns a divendres, de 9:00 a 10:00 i de tarda de dilluns a dijous de 16:30 a 17:30h).