Programa RCS (Recerca, Creació i Servei)

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut l’Alzina que participa al programa RCS (Recerca, Creació i Servei) en l’àmbit comunicatiu ha viscut una experiència molt enriquidora. El RCS és una iniciativa educativa que convida els estudiants a investigar, crear i oferir un servei a la comunitat, tot treballant en diferents àmbits.

En aquest cas, els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de participar en un projecte de creació i lectura d’una obra de teatre a la Sala Beckett de Barcelona. Aquesta activitat, compartida amb altres instituts del territori, ha permès als joves descobrir la força del teatre com a eina de comunicació, expressió i col·laboració.

Més enllà de l’activitat artística, el projecte ha estat una vivència que combina aprenentatge i creativitat amb el compromís de treballar en equip i aportar valor a l’entorn. Els alumnes han pogut experimentar de primera mà com el coneixement es transforma en acció i com la cultura esdevé un espai de trobada i creixement personal.

Aquesta experiència reflecteix l’esperit del programa RCS: aprendre fent, connectar amb la comunitat i créixer com a persones i com a ciutadans.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *