Les professores que acompanyen als vostres fills i filles en el viatge són membres del Departament d’Anglès, l’Anna Jané i la Laia Montserrat.
DARRERES INFORMACIONS DEL VIATGE
L’agència ens ha informat que en breu ens donaran les adreces de les famílies, tant punt com ho tinguem us avisarem per tok app.
Aquest és el mòbil de l’institut que portaran les professores durant el viatge. L’institut estarà en contacte amb les professores i us avisarem per tok app quan arribin a Londres.
MÒBIL INSTITUT
637358836
PUNT DE SORTIDA I HORARI DEFINITIU
Per tal de revisar que tothom porti la documentació (passaport i DNI en regla, targeta sanitària- l’autorització dels mossos la portaran les professores), us demanem que ens trobem a la plaça del Congrés a les 6,30h.
La sortida de l’autocar de l’empresa Autocares Ripollet serà a les 6.50h des de la plaça del Congrés.
Arribarem a l’aeroport a les 7,45h i anirem al mostrador d’Easyjet.
EQUIPATGE
Hem repartit a l’alumnat un dossier que hauran de dur al viatge. Han de portar un bolígraf i una carpeta.
L’agència ens ha demanat que els adaptadors per connectar les bateries, no siguin de baixa qualitat perquè pot ser perillós. Ens han dit que segurament la família ens ho facilitarà, però per si de cas, aniria bé portar un adaptador per parella.
AL·LÈRGIES O MEDICACIONS
Hem fet una reunió amb l’alumnat que té algun tipus d’al·lèrgia, o pren algun tipus de medicació. Els hem informat del seguent:
Si els pares ja coneixen les al·lèrgies, no és necessari acudir al metge expressament per obtenir un estudi mèdic o resultats de diagnòstic. Només cal que ens notifiqueu totes les al·lèrgies que tenen els estudiants i/o dietes/intoleràncies alimentàries (ja ho heu fet amb el formulari que veu omplir al principi).
Tot i axí, si l’al·lèrgia d’algun estudiant és severa (per exemple al·lèrgia als fruits secs que es pot provocar el xoc anafilàctic) i si l’estudiant/a portarà un epi-pen o una altra medicació, en aquest cas, necessitarem que empleneu el document que adjunt (Protocol d’Actuació) en anglès perquè el puguin entendre a Anglaterra.
En qualsevol cas, totes les al·lèrgies seran dutes sota consideració per assignació de casa, i les famílies acollidores seran pròpiament informades.
Si algun alumne té una al·lèrgia severa, que es posi en contacte amb les acompanyants del viatge, que us ajudaran a omplir el protocol, en cas que s’hagi de portar algun estudiant a l’hospital.
https://www.alzina.cat/wp-content/uploads/2019/03/Plantilla-Protocol-AEPNAA-para-rellenar.pdf
https://www.alzina.cat/wp-content/uploads/2019/03/Plantilla-Protocol-AEPNAA-traducción-Castellano.pdf
PDF PRESENTACIÓ 2a reunió famílies Londres
El vol contractat és amb la companyia Easyjet:
Anada
Sortida de Barcelona l’1 d’abril a les 10,50 h
Arribada a London-Luton 12,15 h
Tornada
Sortida London-Gatwick 5 d’abril a les 19,55 h
Arribada a Barcelona 23,05 h
Hem donat als vostres fills i filles un full informatiu amb la informació del vol (no s’ha de portar, és només informatiu).
L’agència ens ha informat que per qüestions de disponibilitat de famílies, hi ha la possibilitat que enlloc del barri d’Ealing sigui el barri de Gants Hill, que és un barri de característiques molts similars. En els propers dies ens confirmaran la zona.
Donat que ja s’ha fet un pagament de 450 € fraccionat (250 + 200) , i el preu final del viatge és de 660 €, en resten 210 €.
Termini 3r pagament 15 de març (210 €).
(l’alumnat que va demanar l’assegurança haurà d’afegir 35 euros en aquest darrer ingrés i els que facturen maleta 35 €)
El pagament d’aquesta quantitat s’ha d’ingressar al compte del Banc de Sabadell Atlántico número:
ES17 0081 0084 13 0001258131
Els justificants de pagament s’han de presentar a la coordinadora d’activitats com a màxim el 15 de març. Cal que hi consti clarament el nom i cognoms de l’alumne/a i el grup.
En cas de fer la transferència on line, us demanem que envieu un correu amb el comprovant en pdf al correu de l’ES l’Alzina, posant el nom i cognoms del vostre fill/a.
A més, us informem de la documentació que s’ha d’anar preparant.
DOCUMENTACIÓ
1.Targeta Sanitària Europea
La Targeta Sanitària Europea és individual i certifica el dret del titular a rebre les prestacions sanitàries que siguin necessàries desde un punt de vista mèdic, durant una estancia temporal en qualsevol dels països integrants de la Unió Europea.
Enllaç a la web per sol·licitar la Targeta Sanitària Europea (s’omple un formulari i l’envien per correu)
https://w6.seg-social.es/
2. DNI i Passaport vigent
Us demanem que porteu els dos documents identificatius per tal de portar un a sobre cada dia, i per deixar l’altre a la casa. En cas de pèrdua sempre podreu recuperar el que teniu a la casa.
3. Declaració de permís de viatge
Els agents de fronteres tenen el mandat de posar especial atenció als viatges realitzats per persones menors d’edat, tant si viatgen soles com si viatgen acompanyades.
Concretament, poden dur a terme inspeccions dels documents i justificants de viatge per tal d’assegurar-se que les persones menors no abandonen el territori contra la seva voluntat o la de les persones que en tenen la pàtria potestat.
Per aquests motius, es recomana que si una persona menor ha de viatjar sola o acompanyada per un sol dels seus progenitors o tutors o per terceres persones, es porti una declaració expressa de permís de viatge, dels progenitors, tutors o de qui exerceixi legalment la pàtria potestat.
Documentació original a presentar per a tramitar la Declaració de permís de viatge:
-
DNI / NIE / Passaport dels progenitors o tutors
-
DNI / NIE / Passaport de la persona menor o tutelada
-
Llibre de família, o certificat equivalent del registre civil, o certificat de naixement de la persona menor, o nomenament com a tutor/a de la persona menor o amb la capacitat modificada judicialment
En aquest enllaç es pot descarregar el formulari (també el podeu demanar a la Comissaria dels Mossos).
Hem trucat a la comissaria de Sant Andreu i ens han dit que no cal que l’alumne hi vagi presencialment. El pare/mare o tutor legal pot fer el tràmit portant la documentació original. Recomanem que juntament amb els originals porteu també una fotocòpia dels documents.
Hem donat a l’alumnat una fotocòpia del formulari.
Responsables de l’alumnat recollirà fotocòpies dels documents (i l’original del permís), com a màxim a mitjans de març.
Moltes gràcies
ASSEGURANÇA D’ANUL·LACIÓ OPCIONAL Més informació / Causes garantides
INFORMACIÓ EASY JET Equipaje de mano
Puedes llevar UNA pieza de equipaje de mano por persona a bordo. Ese es espacio suficiente para pasar un par de noches fuera. No hay límite de peso, pero sí te pediremos que seas capaz de colocarla en el compartimento superior.
El espacio en cabina es limitado y solo caben 70 piezas de equipaje de mano, de modo que los compartimentos superiores se ocupan rápidamente. Colocaremos el resto de piezas de equipaje de mano en la bodega y se recogerán en la cinta de recogida de equipaje a la llegada a la terminal.
Comprobamos el tamaño de las maletas antes del embarque. Si son más grandes que el máximo de 56 x 45 x 25 cm (incluidas las asas y las ruedas) no podrán ir en la cabina y tendremos que facturarlas en la bodega del avión a cambio de un cargo.
Etiqueta el equipaje con tu nombre, dirección de destino, correo electrónico y número de teléfono, y retira las etiquetas de los vuelos anteriores. También es recomendable llevar escrita tu dirección dentro de la maleta. Evita transportar artículos de valor en tu equipaje facturado y sujeta las asas y las correas flojas para evitar daños. Es recomendable llevar los medicamentos, el dinero y los documentos de viaje importantes en el equipaje de mano.