Recordeu, instal·leu la app TokApp School

Com ja sabeu, us enviem tota la informació que necessiteu (avisos, notificacions de tutoria, etc.) a través d’aquesta plataforma de comunicació.

ÉS MOLT IMPORTANT que instal·leu l’App al vostre mòbil.

Si en algun moment canvieu el número de mòbil o correu electrònic, heu de comunicar-ho a Secretaria, sigui personalment o al correu a8039057@xtec.cat

Què heu de fer?

  1. Entreu a la botiga App Store, Google Play Store del  vostre telèfon o tauleta

Google Play Store

App Store

  1. Cerqueu l’aplicació de Tokapp School
  2. Descarregueu-vos l’app de Tokapp School
  3. Registreu-vos amb un nom d’usuari i el vostre número de telèfon (el mateix que ens consti a Secretaria)

Per a qualsevol dubte o consulta, contacteu amb el servei tècnic de TokApp School. 

Tel.: 917 372 901

www.tokappschool.com

Més informació a   https://www.tokappschool.com/welcome/faq

EN CAS D’OBLIDAR L’USUARI I/O CONTRASENYA

La gestió dels usuaris i les contrasenyes es fa des de la mateixa aplicació, per tant, en cas d’oblit ho ha de fer la família a través de la mateixa APP (recordar contrasenya).

Si no podeu fer-ho per aquesta via, el més fàcil és donar-vos d’alta amb un altre nom d’usuari i contrasenya. L’aplicació va enllaçada amb el número de mòbil que heu facilitat a l’Institut, per tant, en el moment que en el seu mòbil tinguin usuari i contrasenya ja podreu rebre les nostres notificacions.

Més informació https://tokapp.com/blog/ayuda/descarga-y-uso-de-tokapp/

https://tokapp.com/blog/ayuda/general/preguntas-frecuentes/que-debo-hacer-si-olvido-mi-contrasena/