Perquè estem fets de records
«Perquè estem fets de records»: un petit regal d’imatges, text i música
Explorant més aplicacions de l’IPAD
En el moment en què els iPADs entren a l’aula es fa necessari una nova manera de treballar, és a dir, d’ensenyar i adquirir nous continguts a través d’aquesta eina, com ara fer ús de les aplicacions que ofereix per planificar l’estudi, programar activitats educatives o compartir documents i treballar col·laborativament. Estem convençuts que les tauletes milloren la creativitat, l’aprenentatge autònom, la motivació, les competències digitals i la comprensió dels continguts.
Els canvis sempre costen, són progressius i lents, però creiem que hem encetat un bon camí. Des de l’inici de curs ens hem estat formant, ens reunim i compartim experiències a través de les reunions de la Coordinació d’Innovació. I també compartim experiències, inquietuds i propostes a la Comissió TAC, formada per pares i professorat de l’Alzina.
A l’aula, continuem explorant amb més aplicacions de l’iPAD, conscients que la tauleta és només una palanca de canvi cap a noves metodologies d’ensenyament-aprenentatge (treball cooperatiu, avaluació competencial, aprenentatge basat en problemes, etc.): una eina per convertir l’alumnat en el centre de l’aprenentatge.
Us presentem la feina que han fet els alumnes de llengua catalana i literatura de primer: unes petites pel·lícules iMOVIE per al projecte «Perquè estem fets de records», un recull de 10 records relacionats amb un ésser estimat, un petit regal fet d’imatges, text i música que ens ha permès treballar els temps verbals del passat i l’expressió de sentiments.
Agraïm a la Jasmin Chepur, Marta Rey, David Víctor, Txell Robledo, Bianca Fernández i Sergi Saavedra que hagin volgut compartir els seus records amb nosaltres.
Llengua catalana i literatura
Esther Sobré Obiols
Llengua catalana i literatura
Esther Sobré Obiols
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!