JORNADA GRATUÏTA: Taller Reanimació i Primers Auxilis

7a Edició Jornada de Promoció de la Salut dirigida, únicament, als alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius d’escoles de tota Catalunya.

La jornada tindrà lloc el dissabte, 14 d’abril de 2018, des de les 10.00h fins les 14.00h, en el Campus Sant Cugat de la Universitat Internacional de Catalunya.

De manera visual i pràctica els tallers que reben els alumnes volen situar els assistents en un escenari hipotètic, però real, a través del qual puguin aprendre tècniques de reanimació cardiopulmonar bàsica de primers auxilis i de com afrontar situacions derivades del lema “Què passa quan et passes?”. La Jornada començarà amb una performance a càrrec d’un grup de teatre. Els tallers seran impartits pels alumnes d’infermeria de la universitat afavorint l’aprenentatge entre iguals (Taller d’alcohol i drogues, Taller de Bullying i Maltracte, Taller de Reanimació Cardiopulmonar, Taller de Simulació, Taller de Primers Auxilis.

Vídeo resum de la jornada anterior: https://www.youtube.com/watch?v=y-ppZi9ZIuI

La jornada és gratuïta i els alumnes es poden inscriure a:

https://www.uic.es/es/estudios-uic/salud/6a-edicion-taller-reanimacion-y-primeros-auxilios-rcp

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *