US RECORDEM QUE L’ALUMNAT HA DE VENIR A L’INSTITUT AMB MASCARETA.

 

Dilluns 14 de setembre les 12h l’alumnat de 1r d’ESO serà rebut pel seu tutor. La durada prevista serà de 1 hora, desprès marxaran a casa.

L’inici de les classes es farà el dimarts 15 de setembre en horari de 8 a 14.30h

 

IPAD

https://www.alzina.cat/ipad/

 

OPCIÓ COMPRA

Per realitzar la compra a través de la empresa Microgestió, heu de seguir les següents instruccions:

 

Accedir a la web de Microgestió  https://microgestio.com/registro

Omple els camps sol·licitats i al camp de “codi” escriu VIPALZINA

Clica el botó “Verificar”. Acabar d’omplir els camps sol·licitats i Registra’t.

Premeu el botó COMPRAR

 

A la següent pantalla trobaràs totes les opcions de compra. Des del centre pensem que és suficient amb iPad de 32GB, funda sense teclat i sense llapis. És decisió de cada família ampliar la compra.

 

  • iPad de 32 GB o 128 GB
  • Funda amb teclat o sense teclat
  • Assegurança bàsica o premium
  • Llapis digital

 

Una vegada heu triat les vostres opció trobareu el preu total a pagar. El pagament és amb targeta, i també teniu l’opció de finançament.

 

TOTS ELS IPADS ARRIBAN AL CENTRE AL SETEMBRE. CONTACTAREM AMB VOSALTRES PER DONAR-VOS EL DIA I LA HORA PER LA SEVA RECOLLIDA.

 

OPCIÓ PRÉSTEC

Per les famílies que no podeu comprar l’iPad (famílies amb problemes econòmics greus), l’institut disposa d’iPads de préstec per a tot el curs.

Per fer efectiva la reserva d’un ipad de préstec heu d’omplir el següent formulari online (abans del 4 de setembre) https://forms.gle/LGzSytZCWY7jRxho8

Al setembre, contactarem amb vosaltres per signar el contracte i fer el pagament de la fiança.  Aquest contracte de préstec serà vàlid per a tota la ESO i no caldrà renovar-lo cada any.

La família aporta 20€ en concepte de fiança, que  us serà retornada en acabar el curs si tot està correcte. Podeu optar per deixar els 20 euros de fiança en dipòsit si voleu iPad de préstec per al curs vinent.

Els iPads es retornen a consergeria el darrer dia de curs amb una etiqueta amb el nom i cognoms de l’alumne i el curs, amb el carregador i la funda. Es revisen i si hi ha desperfectes sí caldrà abonar una nova fiança al curs següent.

 

TOKAPP

És imprescindible que us instal·leu la aplicació, a partir d’inicis de setembre, ja la tindreu configurada i tota la informació rellevant del curs 2020-2021 la rebreu per Tokapp.

https://www.alzina.cat/tokapp-school/

 

ARMARIETS

Els armariets es troben dins de l’aula. L’adjudicació de l’armariet es farà els primers dies de classe a l’hora de la tutoria.

 

MATERIAL

El primer dia de classe, només hauran de portar una llibreta i el estoig.

 

MÚSICA

A 1r d’ESO a la matèria de música faran servir el UKELELE.

L’Institut proporcionarà l’instrument a la classe, però les famílies que ja ho tinguin ho podran portar, serveix tant el model Soprano com al model Concert.

 

PROGRAMA TUTORIA

FUNCIONAMENT DEL PROGRAMA DE TUTORIA

A través d’aquesta aplicació podreu conèixer: faltes d’assistència, justificades o no, retards, amonestacions, observacions del professorat d’aula, si hi ha deures sense fer, etc. És molt important consultar setmanalment l’aplicatiu per conèixer les incidències en relació amb els vostres fills i les vostres filles i poder-les comentar amb el tutor de seguiment.

Amb caràcter general, no s’avisarà telefònicament a les famílies amb l’excepció de si s’ha faltat a primera hora del matí; aleshores,  els familiars responsables rebran un Tokapp assabentant-los de les faltes d’assistència. En altres circumstàncies, només es farà en aquells casos en què el tutor/a  ho consideri pertinent.

A principis de setembre rebreu per Tokapp el usuari i contrasenya del programa de tutoria.

INSTRUCCIONS D’ACCÉS AL PROGRAMA DE TUTORIA

  1. Accés a través de la web del centre: https://insalzina.atutoria.com
  2. Ens porta a una finestra d’identificació, on s’ha d’introduir l’identificador i la contrasenya.
  3. És molt importantque entreu a Configuració/El meu compte i introduïu el número de mòbil i el correu electrònic on voleu rebre els avisos de l’aplicatiu tutoria. A l’apartat Ajuda teniu accés a un manual sobre els usos de l’aplicatiu.

https://www.alzina.cat/programa-tutoria/

 

MENJADOR

Excepcionalment  al curs 2020-2021 l’alumnat de l’Alzina dinarà a dues aules habilitades a l’edifici de l’Alzina (amb les separacions marcades pel departament de Salut segons siguin o no del mateix grup de convivència i amb les mesures de prevenció, ventilació i desinfecció que la situació demana). La nova empresa és AlimentArt. http://www.alimentart.com/

En acabar de dinar, l’alumnat que ho desitgi podrà quedar-se a l’Institut Alzina fins a les 16:30 (acompanyats d’un monitor).

El preus del menjador pel curs 2020-2021 són:

6,33€ usuari fix
6,96€ usuari esporàdic

 

Les famílies que sí faran ús del menjador, si us plau, ompliu el següent formulari https://forms.gle/rM1mVD5XiQ8VjsZP6

Tots els usuaris han d’emplenar la  fitxa d’inscripció al menjador (clic per descarregar), fins i tot l’alumnat que en fa ús ocasionalment. Poden entregar la fitxa a secretaria de l’Institut L’Alzina a inici de curs o bé abans de les 10hí del primer dia que hagin de quedar-se.

Respecte al protocol d’avisos per a les famílies, si han de venir al menjador esporàdics o faltar per malaltia o per altres motius, s’ha d’avisar a l’AFA de Ferran i Clua abans de les 10 hores del mateix dia. La coordinadora es diu Marina Tabares. El mail per avisar és : menjadorferraniclua@gmail.com .
El telèfon: 933408382 (hi ha l’opció de deixar missatge al contestador) i el mòbil 660905925.

El pagament es pot fer domiciliat, per transferència o pagant amb el datàfon de l’AFA del Ferran i Clua en horari de matí (de dilluns a divendres, de 9:00 a 10:00 i de tarda de dilluns a dijous de 16:30 a 17:30h).

 

 

CALENDARI ESCOLAR

Segons el calendari oficial per al curs acadèmic Ordre EDU/119/2020, de 13 de juliol, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2020-2021 per als centres educatius no universitaris de Catalunya (DOGC núm. 8175, de 13.7.2020), l’activitat docent començarà el dia 14 de setembre 2020 i finalitzarà el dia 22 de juny de 2021.

Durant el curs 2020-2021, els períodes de vacances escolars seran:

  • Nadal: Del 22 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021
  • Setmana Santa: del 27 de març al 5 d’abril de 2021

Altres dies festius dins el període escolar són:

  • 24 de setembre 2020
  • 12 d’octubre 2020
  • 8 de desembre 2020
  • 24 de maig 2020

En el marc d’aquest calendari cada centre compta amb tres dies festius de lliure disposició, (aprovat pel nostre Consell Escolar):

  • Dilluns 7 de desembre 2020
  • Dilluns 15 de febrer 2021
  • Divendres 21 de maig 2021

 

DESCARREGAR ELS DOCUMENTS EN PDF