Un estiu a Borneo de Pilar Garriga

VOKI: una eina 2.0 per a les activitats de llengua

A la primera avaluació els alumnes van poder opinar de la lectura del trimestre a través de la pissarra col·laborativa Padlet. Aquest trimestre els hem proposat de crear un avatar mitjançant l’aplicació VOKI, és a dir, un personatge que  els alumnes poden costumitzar  al seu gust: el color de la pell, el seus cabells, la forma de la boca, la roba, els complements… i fer una presentació oral d’un minut per valorar la lectura (què els ha interessat, si l’acció és massa lenta, massa ràpida i amb pocs detalls, si els personatges els recorden a d’altres de pel•lícules o llibres que hagin llegit, si recomanarien o no la lectura, etc.). A banda de l’interès que suposa la creació del VOKI, afavoreix que l’alumnat amb pànic escènic s’expressi amb més comoditat. Per a l’avaluació hem utilitzat una rúbrica, una eina que els serveix per saber exactament què es valora i amb la qual a poc a poc es van familiaritzant.

Us deixem l’accés a les valoracions de diversos alumnes. Esperem que en gaudiu!

Llengua catalana i literatura

Esther Sobré Obiols

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Leave a Reply