Entrades
Activitat d’emprenedoria, agraïment de l’Associació AREP
/0 Comments/in ESO /by Institut l'AlzinaUs fem arribar la carta d’agraïment de l’Associació AREP per la salut mental
Treball en equip
/0 Comments/in En classe, ESO /by Institut l'AlzinaEl dilluns dia 3 de juny un grup d’alumnes d’economia i emprenedoria de 4 ESO va organitzar una activitat pels alumnes de 2 A de l’ESO amb l’objectiu d’explicar la importància del treball en equip.
Els alumnes de 2A han valorat com a positiva l’experiència i el grup d’alumnes de 4 ESO ha pres consciència de les dificultats d’organitzar una activitat i la importància de la comunicació i l’escolta.
BATUDA SOLIDÀRIA
/0 Comments/in En classe, ESO, General /by Institut l'AlzinaEl divendres dia 31 de maig un grup d’alumnes d’economia i emprenedoria de 4 ESO van organitzar una batuda solidària, venda de batut de xocolata, per recaptar fons per la Fundació GRAM, fundació per la conservació i la recuperació d’animals marins.
Van aconseguir 56 euros!. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!!!
A través d’aquesta activitat hem aconseguit treballar de manera pràctica els conceptes de costos, beneficis, treball en equip, organització i solidaritat.