Benvinguda al curs 2014/2015

BenvingudaFa unes setmanes que va començar el nou curs escolar 2014/2015. Tots els esforços de planificació d’un nou curs han donat el seu fruit i, potser amb una mica de retard, volem donar vos la benvinguda al curs 2014/2015.

 

En acomiadar-nos al mes de juliol, no vaig voler deixar de compartir amb vosaltres la satisfacció de la feina ben feta que es feia objectiva en els premis i reconeixements que vàrem rebre.

Ens retrobem amb voluntat renovada de col·laborar en l’educació dels/les vostres fill/es. Conèixer el que fem a l’institut i la intenció amb què ho fem és el primer pas per fer possible aquesta col·laboració.

Ara vull també compartir amb tota la comunitat educativa els objectius que com a centre ens hem marcat per al present curs. Objectius que es recullen en el pla anual.

Aquests objectius han estat plantejats des de l’òptica dels resultats de l’Avaluació Global Diagnòstica que, per part d’Inspecció, ens van fer arribar a finals del curs passat. En aquesta avaluació, es destacaven com a punts forts, també confirmats per la vostra opinió com a famílies:

  • La tutoria i orientació que es fa al centre.
  • La bona convivència, el bon clima del centre i la resolució dels conflictes.
  • La millora de la comunicació a través de la pàgina web, el butlletí de notícies, el correu, el programa de tutoria …
  • Els bons resultats acadèmics, tant a nivell intern com en les proves externes.
  • La tasca realitzada vetllant per la cohesió social prevenint el fracàs escolar i l’abandonament prematur.

Aquests resultats ens encoratgen a continuar treballant i a millorar en la nostra feina diària.

Un breu redactat  dels objectius d’aquest curs seria:

  • Consolidar el projecte GEP (des del curs passat formem part del Grup Experimental Plurilingüe):  aquest curs s’incorpora 3 d’ESO al projecte, l’anglès tindrà un pes important en les àrees de ciències naturals i tecnologia. Ens han concedit i per tant comptarem amb  una auxiliar de conversa. També s’ha incrementat en dos grups, un  a tercer i un a 1r de BTX,  el nombre d’alumnes que cursen francès com a segona llengua estrangera.
  • Completar la documentació estratègica de centre: reformular el projecte educatiu de centre i les normes d’organització del centre. Dotar-nos d’un pla de tecnologies de l’aprenentatge i la comunicació que ens permeti continuar avançant en l’ensenyament-aprenentatge de les competències digitals del nostre alumnat.
  • Per últim, donada la complexitat del treball a abastar, ens cal dotar-nos d’indicadors interns de resultats per contrastar-los amb els resultats obtinguts a les proves externes, així com per comprovar l’eficàcia de l’organització del centre.

Són tots objectius que van encaminats a oferir als vostres fills i filles una escola pública de qualitat que sigui capaç de conjugar l’excel·lència amb la cohesió social. No cal dir, ni recordar, que us necessitem al nostre costat.

Que tinguem tots i totes un bon curs 2014/2015.

Isabel Balaguer

Directora

 

 

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *