El material digital.

El professorat que elabora els seus propis cursos per completar el material de la seva assignatura els crea a moodle de l’institut. L’alumnat rebra un correu amb el domini alzina.cat per treballar en aquesta plataforma. Tots els comptes de correu s’han de considerar comptes de treball i el seu ús és restringit com a tal.

En cas de problemes amb els ordinadors.

  1. Reinicia l’ordinador i torna a provar
  2. Restaura l’ordinador al seu estat original:
    – Si és un toshiba NB200 (curs 2009-2010) seguint les instruccions elaborades per Josep M. Sardà a l’IES Ramón Turró i Darder.
    – I si és un toshiba NB250 (curs 2010-2011) prement la tecla “p” en l’arrencada i possant la contrasenya “3141592“.
  3. Posar-se en contacte amb el servi tècnic de toshiba:
  • Cal trucar al centre d’atenció a clients al número 902-56-56-88
  • Identificant-se com a participant en el projecte EduCAT 1×1
  • El servei tècnic farà un primer diagnòstic i, cas d’ésser necessari, enviarà un missatger a recollir l’equip avariat a l’adreça que se l’indiqui. Un cop reparat, l’equip serà retornat a la mateixa adreça
  • Alternativament, es pot portar l’equip MASTAC, el servei tècnic oficial, C/ Felipe de Paz Nro. 13, 08028 Barcelona
  • Identificant-se com a participant en el projecte EduCAT 1×1.
  • Insistim en el tema de la identificació, perquè les condicions de manteniment per al projecte són superiors a les estàndard. De no fer-se pot passar que el servei tècnic no accepti reparar sense càrrec alguns tipus d’avaries.