Entrades

LLibres de text curs 2015/2016

A l’apartat Informacions per al curs 2015/2016 – Llista de llibres de text curs 15/16 trobareu el llistat per cursos dels llibres de text per al curs vinent.

Al llarg d’aquest mes de juliol anirem publicant les informacions necessàries per a l’organització del proper curs.

Equip Directiu

 

IDDINK. Atenció presencial d'incidències

L’empresa IDDINK vindrà a l’institut el dimarts dia 1 d’octubre per atendre presencialment les incidències que s’hagin produït l voltant dels llibres de text.

L’horari serà de 14 a 15 h.

 

Llibres de text curs 2013/2014

Llibres de text curs 2013/2014

Per ampliar i descarregar el fitxer feu clic a sobre de la imatge.

Llibres de text 2011-2012

Benvolgudes famílies,

Donat que el proper curs es deixarà de rebre la subvenció per a la reutilització de llibres, la comissió de llibres de l’institut hem decidit utilitzar els serveis que ofereix l’empresa Iddink.

Si opteu per adquirir els llibres de text en altres llibreries aquests són els llibres per a cada curs:

 

Actualització 30 de juny de 2011. L’editorial Santillana ha descatalogat els llibres previstos d’educació visual i plàstica, substituint-los per una edició en dos volums. Les noves dades són:

  • 2n ESO, Els camins del saber, ISBN. 978-84-7918-845-0
  • 3r ESO, Els camins del Saber, ISBN 978-84-7918-880-1

Retorn de llibres

Benvolgudes famílies,

S’acosta el final de curs i us volem informar d’algunes qüestions relatives al procés de reutilització dels llibres de text.

La subvenció que el Departament d’Ensenyament donava per als programes de reutilització de llibres de text ha deixat de convocar-se.

Amb l’objectiu de procurar per un estalvi de les famílies  com  també per fomentar hàbits de cura del material, i ecològics, s’ha pres la decisió de facilitar, a qui ho desitgi, continuar disposant d’un lloguer de llibres de text.

Aquest concepte que a nosaltres ens pot semblar estrany ja fa temps que funciona en altres països europeus, com ara Holanda, d’on prové el sistema que iddink fa servir.

Però abans de fer el canvi ens cal tancar el procés que en el seu dia vàreu començar acceptant els compromisos que comportava la reutilització dels llibre de text coms ara:

  • Retornar tots els llibres en bon estat a final de curs. Les dates en que es farà aquesta recollida seran el 29 i 30 de juny en horari de 10h a 13h.
  • L’alumnat de tercer, que va començar aquesta reutilització, està obligat a retornar els llibres de text. A quart podrà optar per acollir-se al servei que l’empresa iddink ofereix.
  • L’alumnat que al llarg de l’estiu hagi de recuperar alguna matèria també ha de retornar tots els llibres, un cop es prengui nota i es signi el compromís de retornar el llibre al setembre en bon estat, se li deixarà el que necessiti per al seu treball a l’estiu.
  • L’alumnat que ha de repetir curs també està obligat a tornar els llibres.
  • S’haurà d’abonar 25€ per llibre perdut o malmès.

Cal entendre la reutilització com un servei de lloguer en què la quota que es va abonar donava el dret d’ús d’aquests llibres per un curs acadèmic. L’estalvi econòmic respecte al preu de mercat  és molt elevat.

 

Cordialment
Comissió de reutilització de llibres.

Barcelona a 16 de juny de 2011

 

Reutilització de llibres 2011-2012

Benvolgudes famílies,

Donat que el proper curs es deixarà de rebre la subvenció per a la reutilització de llibres, la comissió de llibres de l’institut hem decidit utilitzar els serveis que ofereix l’empresa Iddink.

Alguns dels motius d’aquesta decisió són els següents:

  1. Garanteixen un estalvi de fins un 60%, si s’opta per llibres reutilitzables, respecte el preu dels llibres nous (amb el compromís de tornar-los a final de curs)
  2. Iddink garanteix que el 100% de l’alumnat que vulgui, pugui adquirir el 100% dels llibres que es puguin reutilitzar el curs següent, amb els avantatges econòmics que això suposa.
  3. Ofereixen la possibilitat de fer la comanda per Internet o per telèfon, evitant-vos desplaçaments i cues (a més, també es podrà fer de forma presencial al propi Institut) i ofereixen facilitats en la forma de pagament.
  4. Són l’única empresa del sector amb una plataforma logística i tecnològica especialitzada en la reutilització de llibres de text.
  5. Garanteixen la possibilitat de continuar el projecte de reutilització de llibres i anar renovant el nostre fons de llibres a mida que sigui necessari (llibres malmesos, canvis d’edicions de les editorials, etc)

Us animem a participar a la reunió que farem a l’institut per explicar-vos aquest  sistema que redueix l’impacte econòmic que suposa l’adquisició dels materials escolars i ens ajuda a ser més respectuosos amb el medi ambient.

REUNIÓ INFORMATIVA

Dilluns 20 de juny a

1a convocatòria: a les 18:00h

2a convocatòria: a les 19:00h

(podeu assistir a qualsevol de les 2 reunions, s’explicarà el mateix. La vostra assistència és important!)

Esperem la vostra assistència per explicar-vos més detalls i resoldre els possibles dubtes que tingueu.

 

Atentament,
La comissió de llibres de l’institut l’Alzina