Entrades

4t d’ESO a Itàlia

Ja estem a la bella Itàlia. Hem visitat Verona, la ciutat de Giulieta. Vam arribar a l’hotel de Venècia a les 12 de la nit! Avui hem agafat el vaporetto per anar a San Amrco. Alguns han pujat al Campanile. Mireu què bé ens ho estem passant…

Crònica des d’Itàlia

Viatge a Itàlia 2015

Fins avui ens ha fet solet i bon temps, però ara estem remullats (i contents).
Hem estat visitant Verona, Venècia i Florència.
Tots diuen que les pizzes i els gelats sòn deliciosos i que de grans volen ser gondolieri. Estan enamorats de Venècia.
Us deixem algunes de les fotografies (no hem pogut encara penjar-les totes per problemes tècnics). Perdoneu els accents (en aquest teclat no els trobo…)

Arrivederci! Che vediamo doppo!

Crònica del viatge a Itàlia de 4t d'ESO

Com tots els viatges aquest d`Itàlia ha suposat una gran motivació des de fa ja uns anys, en començar l’ ESO. Molts dels alumnes han esperat aquestes dates de Juny de 2014 per realitzar-lo, molts mesos previs d’ anar preparant esmorzars per tal de recollir diners i molts estalvis i esforços per tal de fer- lo realitat ; moltes hores de Tutoria, moltes  reunions de la Marga Gavilán per a  quadrar tots els detalls…

Com tots els viatges aquest d’Itàlia ha tingut una mica de tot: neguits, nervis, falta de son, aventures, anècdotes(com les 6 hores de cua atrapats en una retenció en una carretera el dia de la Festa Nacional italiana, el 2 de Juny) ,estones  compartides  amb els companys i amb els professors acompanyants: l’ Albert, la Tere i la Felisa.

Com tots els viatges hem aprés moltes coses, ens hem amarat d’ art, de paisatges i de cultura seguint les explicacions de la Montse, la nostra guia.

Com tots els viatges ens queda al final la pena del l’ acabament, els dies que passen inevitablement ràpid i les imatges pel record amb totes les fotografies que són el testimoni del que hem viscut.

Però, no obstant,  hi ha un rellevant aspecte  que fa que aquest viatge no sigui igual a la resta dels viatges: aquest ha estat el viatge de Final de curs dels nois i noies de 4t ESO 2014 i això el fa INOBLIDABLE.

Felisa Pérez, Albert Salvador , Tere Cruz.

Fotografia : Felisa Pérez

Col·laboració: Leo Ríos

Viatge a Itàlia alumnat de 4t

ItàliaL’alumnat de 4t aquesta setmana està recorrent Itàlia. Ens diuen que tot està molt bé tret d’una petita “retenció” de 6 hores per fer 15 kilòmetres!

No tenim fotos ja que tenen problemes amb l’ordinador us deixem només una mostra a la tornada ja farem l’àlbum.

Reportatge viatge a Itàlia 2013

Com ja va essent  habitual  en els darrers anys , Itàlia va ser el país triat pel viatge de final de Curs de 4t d’ ESO.

Durant aquests cinc dies de viatge ( del 4 al 8 de Juny del 2013) per terra, mar i cel, els alumnes i el professorat acompanyant( l’ Albert , el Frederic i la Felisa) vàrem gaudir de tota l’  essència mediterrània i vam constatar la quantitat d’ obres d’ art que poden oferir als viatgers ciutats com  ara  Verona, Firenze, Venècia , Lucca o Pisa.

Vam  aprofitat al màxim el temps gràcies a l’ ajut de la nostra guia , la Montse.

Vàrem compartir moments inoblidables i vàrem retornar a  Barcelona carregats

d’ imatges a la retina i al cor: aquelles que formaran , ja per sempre, part dels nostres records.

Us deixem unes quantes!

Cliqueu a la imatge

Fotografia Felisa Pérez

Viatge a Itàlia. Tercera etapa.

Ja a Florència. Tot molt bé. Ens fan arribar unes poques fotos més ja que la connexió no és massa bona.

En acabar el viatge segur que tindrem un bon reportatge!

Viatge a Itàlia

Els dies 10, 11,12, 13, 14 i 15 d’abril del 2011 seran dates que no oblidaran els alumnes de 4t d’ ESO que van fer el viatge per Itàlia del Nord ni, per descomptat, els professors acompanyants ( la Pilar, la Felisa i en Ricard).

Tots ells varen gaudir dels paisatges de la Toscana i del Veneto i varen descobrir ciutats tan interessants i fascinants com ara Pisa, Firenze, Pàdova, Venezia o Verona,

Les explicacions i orientacions d’Aïda, la guia, i la bona conducció d’en Rubén, el xofer, van contribuir molt positivament a aquest bon record.

Com a mostra de tot aquest inoblidable viatge, us deixem algunes “ postals”.

De Florència a Lido di Gesolo

Avui ens hem acomiadat de Florència amb una panoràmica de la ciutat.

Tot visitant Pàdova hem arribat a Lido di Gesolo.

El temps ha canviat, és més fresc.

Demà amb el vaporetto cap a Venècia!